دروازه بانی فوتبال

ساخت وبلاگ

آموزش دروازه بانی در مشهد

کارلو مازون و کارلو آنچلوتی به این دلیل شناخته شده بودند که توانسته اند ترکیب خود را به کار بگیرند تا به آنها اجازه دهد بازی سازهای مختلف را در ترکیب اصلی خود به کار گیرند. در برشیا ، ماتزون آندره پیرلو را که در ابتدا یک هافبک تهاجمی بود ، به یک نقش عمیق در پشت خط هافبک منتقل کرد ، در حالی که روبرتو باجو به عنوان هافبک تهاجمی بازی کرد.

برای میلان ، آنچلوتی یک حرکت مشابه را انجام داد ، همچنین از پیرلو به عنوان یک بازیساز دروغگو استفاده کرد ، به ریوالدو یا روئی کوستا و بعداً کاکا اجازه داد به عنوان هافبک تهاجمی بازی کند ، در حالی که کلارنس سیدورف و جنارو گتوزو یا ماسیمو آمبروسینی از آنها در دفاع دفاع می کنند شکل گیری الماس 4–4–2 آنچلوتی در خط هافبک. با توجه به قدرت خط میانی میلان در دوران حضورش در این باشگاه ، آنچلوتی توانست چندین عنوان داخلی و بین المللی کسب کند. مارچلو لیپی همچنین در جریان پیروزی ایتالیا در مسابقات جام جهانی فیفا در سال 2006 از دو بازیساز استفاده کرد و فرانچسکو توتی را در نقش خلاق پیشرفته پشت سر مهاجمان و پیرلو را در نقش بازیگری عمیق قرار داد. هافبک های جعبه به جعبه از نظر دفاعی از دو بازی ساز پشتیبانی می شدند ، مانند دانیل دی روسی ، جنارو گتوزو و سیمون پروتا؛ هر دو پیرلو و توتی به عنوان دو ارائه دهنده کمک های برتر مشترک به پایان رسید مسابقات.

سرمربی سابق ایتالیا ، فروچیو والکارگی ، استراتژی متفاوتی را ابداع کرد ، که به او اجازه داد از دو بازیکن در مرحله حضور در فینال جام جهانی 1970 ، جایی که ایتالیا به شدت برزیل شکست خواهد خورد ، استفاده کند. با توجه به تمرکز خود بر روی ثبات دفاعی و همچنین حضور دو مهاجم خالص و گلزن ، لوئیجی ریوا و روبرتو بونینسگنا ، والکارگی احساس کرد که امکان حضور دو بازیساز برجسته و برجسته ایتالیا در آن زمان وجود ندارد ، جیانی ریورا ، و ساندرو ماتزولا ، در کنار یکدیگر.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 125 تاريخ : جمعه 29 اسفند 1399 ساعت: 0:02

آموزش دروازه بانی در مشهد

جدول زیر مجازاتهای مشخص شده در قوانین مربوط به جرائم مربوط به دست زدن به توپ یا تماس بدنی را بین سالهای 1890 و 1903 نشان می دهد:
تاریخ Handball Tripping Pushing Holding لگد زدن به بازیکن پریدن به روی بازیکن شارژ از پشت تخلفات مربوط به هندلینگ فنی توسط دروازه بان بازی خطرناک تاریخ
1890 ضربه آزاد غیرمستقیم ضربه آزاد غیرمستقیم ضربه آزاد غیرمستقیم ضربه آزاد غیر مستقیم ضربه آزاد غیر مستقیم ضربه آزاد غیر مستقیم ضربه آزاد غیر مستقیم ضربه آزاد غیر مستقیم ممنوع 1890
1891 ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی 1891
1893 ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد غیر مستقیم 1893
1897 ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی 1897
1901 ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی 1901
1902 ضربه آزاد غیر مستقیم / ضربه پنالتی 1902
ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی ضربه آزاد مستقیم / ضربه پنالتی مستقیم ضربه آزاد / ضربه پنالتی 1903

از سال 1903 ، جرایمی که برای آنها یک پنالتی در محوطه جریمه تیم مدافع اعلام می شود ، همانند یک ضربه آزاد مستقیم در خارج از محوطه جریمه تیم مدافع است. اینها شامل هندبال (به استثنای تخلفات فنی مربوط به هندلینگ) و بازی ناپاک بود ، به استثنای موارد زیر (که به جای ضربه آزاد غیر مستقیم در محوطه جریمه مجازات می شد):

    بازی خطرناک (از سال 1903)
    ممانعت و مانع پیشرفت حریف (2016 - 1951) [62] و مانع از ایجاد حریف بدون تماس (از سال 2016)
    شارژ هنگام تلاش برای توپ بازی (1948-1997)

بازی ساز

در فوتبال انجمن ، بازیساز بازیکنی است که جریان بازی تهاجمی تیم را کنترل کند و اغلب از طریق دید ، تکنیک ، کنترل توپ ، خلاقیت و توانایی پاس دادن ، در حرکات پاسکاری که منجر به گل می شوند ، نقش دارد

در فوتبال انگلیس ، این اصطلاح تا حدودی با یک هافبک تهاجمی هم پوشانی دارد ، اما دو نوع هافبک لزوما یکسان نیستند ، زیرا بازی سازها لزوماً محدود به یک موقعیت واحد نیستند. چندین بازیساز نیز می توانند در جناحین کار کنند ، یا به عنوان یک مهاجم حامی و خلاق بازی کنند. برخی از آنها همچنین می توانند در یک نقش میانی تر از مرکز عمل کنند ، متناوب بین بازی در نقش های تهاجمی تر و شرکت در بازی های ساخت وسط هافبک. بازیکنان دیگر هنوز هم به عنوان بازی سازهای عمیق و دروغگو ، در یک نقش آزاد ، در پشت خط میانی بازی می کنند. بازیکنان معمولاً به دلیل توانایی دفاعی معروف نیستند ، به همین دلیل اغلب توسط هافبک دفاعی پشتیبانی می شوند. از آنجا که بسیاری از هافبک ها و مهاجمان دارای ویژگی های خلاقانه و فنی فوق الذکر هستند ، آنها تمایل دارند که بازیکنان یک تیم باشند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 158 تاريخ : چهارشنبه 27 اسفند 1399 ساعت: 21:56

آموزش دروازه بانی در مشهد

تخلفات زیر که توسط تیم لگد زدن انجام می شود ، بدون در نظر گرفتن نتیجه ضربه ، یک ضربه آزاد غیر مستقیم برای تیم مدافع ایجاد می کند:

    یک هم تیمی از ضربه زن مشخص شده به جای آن توپ را لگد می کند (بازیکنی که ضربه را هشدار داد)
    kicker در پایان دور زدن ضربه زدن به توپ را نشان می دهد (بازیکن احتیاط می کند)
    لگد جلو نمی رود
    ضربه زننده توپ را برای بار دوم لمس می کند قبل از اینکه بازیکن دیگری را لمس کند (شامل پرش از بالای تیر دروازه یا تیر افقی)

در مورد یک بازیکن که مرتباً در هنگام ضربه پنالتی قوانین را نقض می کند ، داور می تواند بازیکن را به دلیل نقض مداوم احتیاط کند. توجه داشته باشید که با تمام جرائمی که قبل از ضربه اتفاق می افتد می توان بدون توجه به محل وقوع جرم ، با این روش برخورد کرد.

اگر توپ هنگام حرکت از روی ضربه به جلو به عامل خارجی (یعنی شی object خارجی برای زمین بازی) برخورد کند ، ضربه دوباره پس گرفته می شود.
ضربه پنالتی
یک پنالتی دو نفره یا پنالتی "ضربه" زمانی اتفاق می افتد که ضربه زننده به جای شوت زدن به سمت دروازه ، توپ را کمی جلو بکشد تا یک هم تیمی به سمت آن بدود و شوت بزند. اگر به درستی اجرا شود ، این یک بازی قانونی است زیرا ضربه زننده نیازی به شوت زدن برای گل ندارد و فقط باید توپ را به جلو بکشد. این استراتژی به شدت به عنصر غافلگیری متکی است ، زیرا ابتدا به دروازه بان نیاز دارد که باور کند ضربه زن واقعاً شوت خواهد زد ، سپس شیرجه می زند یا در پاسخ به یک طرف حرکت می کند. سپس به دروازه بان نیاز دارد تا مدت زمان کافی از موقعیت خود دور باشد تا هم تیمی ضربه گیر بتواند قبل از هرگونه مدافع به توپ برسد و آن هم تیمی بتواند ضربه ای به سمت دفاع دفاعی دروازه وارد کند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 127 تاريخ : يکشنبه 24 اسفند 1399 ساعت: 21:23

آموزش دروازه بانی در مشهد

قوانین فعلی بازی (LOTG) از هفده قانون جداگانه تشکیل شده است ، هر قانون شامل چندین قانون و دستورالعمل است:

    قانون 1: زمینه بازی
    قانون 2: توپ
    قانون 3: بازیکنان
    قانون 4: تجهیزات بازیکنان
    قانون 5: داور
    قانون 6: سایر مقامات مسابقه
    قانون 7: مدت زمان مسابقه
    قانون 8: شروع و راه اندازی مجدد بازی
        توپ شروع و انداختن توپ را پوشش می دهد ، سایر روش های شروع مجدد بازی در قوانین دیگر آمده است.
    قانون 9: توپ در داخل و خارج از بازی
    قانون 10: تعیین نتیجه یک مسابقه
    قانون 11: آفساید
    قانون 12: خطا و رفتار ناشایست
    قانون 13: ضربات آزاد
    قانون 14: ضربه پنالتی
    قانون 15: پرتاب در
    قانون 16: ضربه هدف
    قانون 17: ضربه گوشه ای

تغییرات مجاز

همه فوتبال های سطح بالای اتحادیه طبق همان قوانین انجام می شوند. این قوانین برخی از تغییرات را برای جوانان ، پیشکسوتان ، معلولیت ها و فوتبال پایه فراهم می کند ، از جمله کوتاه شدن طول بازی و استفاده از اخراج های موقت.

در سال 1997 ، با یک بازنگری عمده پاراگرافهای کل حذف شد و بخشهای زیادی برای ساده سازی و تقویت اصول روشن شد. این قوانین به سبک قانون کاملی انگلیسی نوشته شده اند و به معنای رهنمودها و اهداف اصلی هستند که سپس از طریق تمرین ، سنت و اجرای داوران روشن می شوند.

مدت طولانی بود که کتاب حقوقی حاوی 50 صفحه بیشتر از مطالب بود که در بخشهای مختلفی سازماندهی شده بود و شامل نمودارهای بسیاری بود اما به طور رسمی بخشی از 17 قانون اصلی نبود. در سال 2007 ، بسیاری از این بخشهای اضافی همراه با بسیاری از مطالب پرسش و پاسخ فیفا (پرسش و پاسخ) ، بازسازی شده و در بخش جدید "دستورالعمل ها و دستورالعمل های اضافی برای داور" قرار گرفت. در بازنگری قوانین 2016/2017 ، مواد این بخش در خود قوانین قرار گرفت.

از داوران انتظار می رود در اجرای قوانین از قضاوت و عقل سلیم خود استفاده کنند. این به زبان عامیانه به عنوان "قانون 18" شناخته می شود.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 125 تاريخ : شنبه 23 اسفند 1399 ساعت: 16:03

آموزش دروازه بانی در مشهد

در سال 1930 ، پاورقی به قوانین اضافه شد و بیان داشت كه "دروازه بان نباید پا را تكان دهد تا زمانی كه ضربه پنالتی گرفته شود".

در سال 1937 ، یک قوس (که در اصطلاح عامیانه به آن "D" گفته می شود) برای کمک به اجرای محدودیت 10 یاردی (9.15 متر) به نشانه های زمین اضافه شد. دروازه بان ملزم به ایستادن در بین تیرک های دروازه بود.

در سال 1939 مشخص شد که توپ باید قبل از بازی فاصله محیط خود را طی کند. در سال 1997 ، این شرط حذف شد: توپ به محض لگد زدن و حرکت به جلو بازی می کرد. در سال 2016 مشخص شد که توپ باید "واضح" حرکت کند.

در سال 1995 ، سایر بازیکنان ملزم به عقب ماندن در نقطه پنالتی بودند. اتحادیه فوتبال اسکاتلند ادعا کرد که این ماده جدید "مشکلات مختلفی را که در رابطه با موقعیت بازیکنانی که هنگام گرفتن ضربه پنالتی مقابل ضربات پنالتی ایستاده اند از بین می برد" از بین می برد.

در سال 1997 ، یک بار دیگر دروازه بان مجاز به حرکت دادن پاها بود و همچنین لازم بود که با ضربه زن روبرو شود.

مساله "جنجال کردن" در زمان مجازات توسط Pené در دهه 1970 رواج پیدا کرد و آن را paradinha نامید ، که در پرتغالی به معنی "توقف کوچک" است و از سال 1982 ، هیئت بین المللی FA را اشغال کرده است. تصميم گرفت كه "اگر بازيكني در مرحله دوم رقابت خود متوقف شود ، اين تخلفي است كه براي آن بايد توسط داور اخطار داده شود (به دليل رفتارهاي غير سياسي)".  با این حال ، در سال 1985 ، همان بدن خود را وارونه کرد ، و تصمیم گرفت که "تصور اینکه تقلب در عمل جرم است" "اشتباه" است و این به عهده داور است که تصمیم بگیرد که آیا هر نمونه ای به عنوان رفتار غیرمجازانه مجازات می شود. از سال 2000 تا 2006 ، اسناد تولید شده توسط IFAB مشخص كردند كه ساختن جریمه در هنگام اجرای ضربه پنالتی مجاز است. در سال 2007 ، این راهنما تأكید كرد كه "اگر از نظر داور عمل جنجالی به عنوان یك عمل غیر ورزشی شناخته شود ، بازیکن احتیاط می كند". در سال 2010 ، به دلیل نگرانی در مورد "روند فزاینده بازیکنان برای زدن فریب دروازه بان یک ضربه پنالتی" ، پیشنهادی تصویب شد که مشخص کند در حالی که "بازی در مرحله قبل برای گرفتن ضربه پنالتی برای سردرگمی حریفان به عنوان بخشی مجاز است" از فوتبال "،" اقدام به لگد زدن به توپ پس از پایان دوره بازیکنی بازیکن به منزله نقض قانون 14 و یک عمل غیر ورزشی است که باید به آن بازیکن احتیاط کرد. "

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 143 تاريخ : چهارشنبه 20 اسفند 1399 ساعت: 21:56

آموزش دروازه بانی در مشهد

2012 - فناوری خط هدف مجاز است (اما لازم نیست).
    2016 - ممکن است شروع مسابقه در هر جهتی انجام شود.
    2018 - کمک داوران ویدیویی مجاز است (اما لازم نیست). تعویض چهارم در وقت های اضافی مجاز است.
    2019 - گل های دستی ، چه تصادفی و چه غیر مجاز ، مردود هستند. بازیکنان حمله کننده دیگر نمی توانند در دیوارهای دفاعی هنگام ضربات آزاد دخالت کنند. بازیکنان تعویض شده به جای پیاده روی در منطقه فنی خود ، باید در نزدیکترین خط گل یا خط لمسی زمین را ترک کنند. ضربات گل توپ را بلافاصله وارد زمین می کند (به جای اینکه مجبور به ترک محوطه جریمه شود). همچنین می توان مسئولان تیم را اخطار یا برکنار کرد. در هنگام پنالتی ها ، دروازه بان ها باید حداقل یک پا را روی خط نگه دارند. توپ افتاده دیگر قابل رقابت نیست ، در عوض اگر در محوطه جریمه در دروازه بان دفاعی قرار بگیرد ، در غیر این صورت برای تیمی که آخرین توپ را لمس کرده است ، از بین می رود.
    2020 - اصلاح موقت ، تعداد تعویض ها را به 5 مورد افزایش می دهد. این در پاسخ به احتقان احتمالی فیکسچر ناشی از تأثیر همه گیر COVID-19 ساخته شده است.

عناوین قوانین
بازنویسی قوانین در سال 1938 طرحی از 17 قانون نامگذاری شده را معرفی کرد که تا به امروز ادامه داشته است ، فقط با کمی تغییر. تاریخچه شماره گذاری و عنوان قوانین از سال 1938 در جدول زیر نشان داده شده است:

قانون 1938 1996 1997 2016
1 زمینه بازی
2 توپ
3 تعداد بازیکن تعداد بازیکنان بازیکنان
4 تجهیزات بازیکنان تجهیزات بازیکنان
5 داور داور
6 داور دستیار داور دستیار داور سایر مسئولان مسابقه
7 مدت زمان بازی مدت زمان بازی
8 شروع بازی شروع و راه اندازی مجدد بازی
9 توپ در داخل و خارج از بازی توپ در داخل و خارج از بازی
10 روش امتیاز دهی روش تعیین امتیاز تعیین نتیجه یک مسابقه
11 آفساید آف ساید
12 خطا و رفتار ناشایست
13 ضربه آزاد آزاد
14 ضربه پنالتی ضربه پنالتی
15 Throw-In Throw-In
16 گل - ضربه هدف
17 Coer-Kick ضربه گوشه ای

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 130 تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1399 ساعت: 21:44

آموزش دروازه بانی در مشهد

قوانین فعلی بازی (LOTG) از هفده قانون جداگانه تشکیل شده است ، هر قانون شامل چندین قانون و دستورالعمل است:

    قانون 1: زمینه بازی
    قانون 2: توپ
    قانون 3: بازیکنان
    قانون 4: تجهیزات بازیکنان
    قانون 5: داور
    قانون 6: سایر مقامات مسابقه
    قانون 7: مدت زمان مسابقه
    قانون 8: شروع و راه اندازی مجدد بازی
        توپ شروع و انداختن توپ را پوشش می دهد ، سایر روش های شروع مجدد بازی در قوانین دیگر آمده است.
    قانون 9: توپ در داخل و خارج از بازی
    قانون 10: تعیین نتیجه یک مسابقه
    قانون 11: آفساید
    قانون 12: خطا و رفتار ناشایست
    قانون 13: ضربات آزاد
    قانون 14: ضربه پنالتی
    قانون 15: پرتاب در
    قانون 16: ضربه هدف
    قانون 17: ضربه گوشه ای

تغییرات مجاز

همه فوتبال های سطح بالای اتحادیه طبق همان قوانین انجام می شوند. این قوانین برخی از تغییرات را برای جوانان ، پیشکسوتان ، معلولیت ها و فوتبال پایه فراهم می کند ، از جمله کوتاه شدن طول بازی و استفاده از اخراج های موقت.
ارائه و تفسیر

در سال 1997 ، با یک بازنگری عمده پاراگرافهای کل حذف شد و بخشهای زیادی برای ساده سازی و تقویت اصول روشن شد. این قوانین به سبک قانون کاملی انگلیسی نوشته شده اند و به معنای رهنمودها و اهداف اصلی هستند که سپس از طریق تمرین ، سنت و اجرای داوران روشن می شوند.

مدت طولانی بود که کتاب حقوقی حاوی 50 صفحه بیشتر از مطالب بود که در بخشهای مختلفی سازماندهی شده بود و شامل نمودارهای بسیاری بود اما به طور رسمی بخشی از 17 قانون اصلی نبود. در سال 2007 ، بسیاری از این بخشهای اضافی همراه با بسیاری از مطالب پرسش و پاسخ فیفا (پرسش و پاسخ) ، بازسازی شده و در بخش جدید "دستورالعمل ها و دستورالعمل های اضافی برای داور" قرار گرفت. در بازنگری قوانین 2016/2017 ، مواد این بخش در خود قوانین قرار گرفت.

از داوران انتظار می رود در اجرای قوانین از قضاوت و عقل سلیم خود استفاده کنند. این به زبان عامیانه به عنوان "قانون 18" شناخته می شود

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 124 تاريخ : دوشنبه 18 اسفند 1399 ساعت: 16:30

آموزش دروازه بانی در مشهد

در اولین نیمه نهایی ، کشور میزبان ، ایتالیا و قهرمان جهان ، آرژانتین در ناپل برگزار شد. 'Toto' Schillaci بار دیگر گلزنی کرد تا ایتالیا در دقیقه 17 پیش بیفتد ، اما کلودیو کانیگیا در نیمه دوم بازی را به تساوی کشاند و خط دروازه کلینتر والتر زنگا را در طول مسابقات شکست. در 90 دقیقه یا وقت اضافی با وجود اینکه مارادونا (که در آن زمان برای ناپل در سری آ بازی می کرد) جادویی را نشان می داد دیگر هیچ گلی به ثمر نرسید ، اما یک ارسال نیز وجود داشت: کارت قرمز به ریکاردو جیوستی از آرژانتین نشان داده شد دقیقه سیزدهم وقت اضافی. آرژانتین پنالتی ها را پشت سر گذاشت و پس از قهرمانی های بیشتر از سوی گویکوچا ، 4-3 پیروز شد.

نیمه نهایی بین آلمان غربی و انگلیس در ورزشگاه خانگی یوونتوس در تورین در نیمه نیمه بدون گل بود. سپس ، در دقیقه 60 ، یک ضربه آزاد به آندریاس برمه منجر به ضربه ای شد که پاول پارکر را از کنار دروازه خود دور کرد. ده دقیقه مانده به پایان بازی انگلیس مساوی کرد. گری لینهکر گلزن شد. بازی با نتیجه 1–1 به پایان رسید. وقت اضافی شانس بیشتری به همراه داشت. کلینزمن در دو اشتباه آشکار مقصر بود و هر دو طرف یک تیر را زدند. انگلیس یک گل دیگر پلات نیز به دلیل آفساید اعلام نکرد. این مسابقه به ضربات پنالتی انجامید و آلمان غربی با نتیجه 4–3 پیروز شد.

پلی آف مقام سوم
این بازی در یک طلسم 15 دقیقه ای شاهد سه گل بود. روبرتو باجو پس از اشتباه پیتر شیلتون ، دروازه بان انگلیس ، در بازی آخر خود قبل از بازنشستگی بین المللی ، یک موقعیت ساده را باز کرد. ضربه سر داوید پلات 10 دقیقه بعد بازی را تساوی داد اما پنج دقیقه بعد در محوطه جریمه خطای شیلاسی گرفت و منجر به پنالتی شد. شیلاچی خودش بلند شد تا ضربه را تبدیل کند تا با گلزنی شش گلش ، کفش طلای مسابقات را بدست آورد. دقایقی بعد گل نیكولا برتی محروم شد اما میزبان مدعی مقام سوم شد. انگلیس جایزه تسلیت جایزه Fair Play را داشت ، زیرا هیچ کارت قرمز دریافت نکرد و کمترین میانگین زردها را در هر مسابقه دریافت نکرد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 17 اسفند 1399 ساعت: 16:44

آموزش دروازه بانی در مشهد

مسئولان مسابقه
41 مقام مسابقه از 34 کشور جهان به عنوان داور و کمک داور به مسابقات اعزام شدند. مقامات با حروف كج فقط به عنوان دستیار در طول مسابقات استفاده می شدند. داوران برای آخرین بار در جام جهانی فقط با پیراهن های مشکی سنتی لباس می پوشیدند (پیراهن قرمز رنگ برای دو بازی گروه C که اسکاتلند پیراهن های آبی خود را بر تن می کرد استفاده شد)

قرعه کشی
بذر

شش تیم منتخب مسابقات 1990 در 7 دسامبر 1989 اعلام شدند. سپس بذرها از نظر درجه بذر به شش گروه تقسیم شدند (بذر اول به گروه A ، دانه دوم به گروه B و غیره).

تصمیم گیری در مورد بذرها توسط فیفا انجام شد ، اساساً بر اساس عملکرد کشورها در جام جهانی 1986 بود ، همچنین جام جهانی 1982 به عنوان تأثیر ثانویه در نظر گرفته شد. شش نفر از هشت مرحله نهایی در سال 1986 به مسابقات 1990 راه یافته بودند ، کشورهای گمشده مکزیک (مرحله یک چهارم نهایی در 1986) و فرانسه (مقام سوم) بودند. ایتالیا - که ابتدا به عنوان میزبان انتخاب شده بود - در سال 1986 به هشت تیم نهایی نرسیده بود و این باعث شد فیفا یکی از سه کشور واجد شرایط را حذف کند که در مرحله یک چهارم نهایی 1986 حذف شدند: برزیل ، انگلیس یا اسپانیا.

برزیل به دلیل عملکردشان در سال 1982 و همچنین به دلیل رکورد کلی جام جهانی ، برزیل در رده سوم قرار گرفت و در نظر گرفته نشد که از رده بندی خارج شود. فیفا ترجیح داد انگلیس را پیش از اسپانیا بدست آورد. اسپانیا فقط در سال 1986 در ضربات پنالتی حذف شد ، البته توسط بلژیک در رده چهارم ، در حالی که انگلیس در 90 دقیقه توسط آرژانتین ، برنده نهایی شکست خورد. هر دو کشور در مسابقات 1982 نیز به مرحله دوم رسیده بودند ، در مرحله گروهی دوم انگلیس در همان گروه بازی کرد و در پایان از اسپانیا پیش افتاد ، اما اسپانیا نیز در مسابقات 1978 ظاهر شد ، در حالی که انگلیس موفق به صعود نشده بود. گزارش شده بود که رئیس فیفا ، جوآو هاولانژ ، قبلاً اعلام کرده بود که اسپانیا به زاد و ولد خواهد رسید.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 132 تاريخ : چهارشنبه 13 اسفند 1399 ساعت: 16:53

آموزش دروازه بانی در مشهد

هیئت بین المللی اتحادیه فوتبال (IFAB) نهادی است که قوانین بازی فوتبال را تعیین می کند. IFAB در سال 1886 برای موافقت با قوانین استاندارد برای رقابت بین المللی تاسیس شد و از آن زمان به عنوان "نگهبان" قوانین مورد استفاده بین المللی عمل کرد. از زمان تأسیس در سال 1904 ، فیفا ، عالی ترین نهاد حاکم بر این ورزش ، صلاحیت IFAB را در مورد قوانین به رسمیت شناخته است.  IFAB به عنوان یک نگرش کاملاً محافظه کارانه در مورد تغییر در قوانین بازی شناخته شده است.

این یک بدن جدا از FIFA است ، اگرچه FIFA در هیئت مدیره نمایندگی دارد و 50٪ از قدرت رای گیری را در اختیار دارد. بعنوان میراثی که منشا فوتبال فوتبال در انگلستان است ، سایر سازمانهایی که نمایندگی دارند ارگانهای بازی در چهار کشور انگلستان هستند. اصلاحات قوانین نیاز به رأی اکثریت سه چهارم دارد ، به این معنی که حمایت فیفا لازم است اما برای تصویب طرح کافی نیست.

عملیات
IFAB از نمایندگان هر یک از انجمن های پیشگام فوتبال انگلستان - اتحادیه فوتبال انگلیس (FA) ، اتحادیه فوتبال اسکاتلند (SFA) ، اتحادیه فوتبال ولز (FAW) و اتحادیه فوتبال ایرلند ایرلند شمالی (IFA) تشکیل شده است - و اتحادیه بین المللی فوتبال (FIFA) ، نهاد حاکم بین المللی فوتبال. هر انجمن انگلیس یک رای و فیفا چهار رای دارند. جلسات IFAB باید با سه چهارم آرا یا حداقل شش رأی از هشت رأی تأیید شود. بنابراین ، تصویب فیفا برای هر تصمیم IFAB ضروری است ، اما فیفا به تنهایی نمی تواند قوانین بازی را تغییر دهد - لازم است حداقل توسط دو عضو انگلیس توافق شود. از سال 2016 ، کلیه اعضا برای ادامه رای گیری الزام آور باید حضور داشته باشند.

هیئت مدیره دو بار در سال تشکیل می شود ، یک بار برای تصمیم گیری در مورد تغییرات احتمالی قوانین حاکم بر بازی فوتبال (مجمع عمومی عادی سالیانه (AGM)) و یک بار نیز برای بررسی امور داخلی خود (جلسه تجارت سالانه (ABM)). در سالهای جام جهانی فیفا ، AGM در دفاتر فیفا برگزار می شود. در غیر این صورت ، به ترتیب به ترتیب بین ایرلند شمالی ، ولز ، انگلیس و اسکاتلند می چرخد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 132 تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1399 ساعت: 16:42

آموزش دروازه بانی در مشهد

در زمان تصاحب آبراموویچ ، این باشگاه حدود 100 میلیون پوند بدهی داشت که شامل یوروباند ده ساله 75 میلیون پوندی بود که در سال 1997 توسط رژیم بیتس برای خرید دارایی آزاد استمفوردبریج و تأمین هزینه های بازسازی ساختمان ورزشگاه سود 9 درصدی وام برای باشگاه حدود 7 میلیون پوند در سال هزینه داشت و به گفته بروس باک ، چلسی در تلاش بود تا قسطی را که در ژوئیه 2003 پرداخت می شود پرداخت کند. آبراموویچ مقداری از این بدهی را بلافاصله پرداخت کرد ، اما مبلغ 36 میلیون پوند موجود در یوروباند تا سال 2008 به طور کامل بازپرداخت نشد. از آن زمان ، این باشگاه هیچ بدهی خارجی نداشته است.

آبراموویچ نام مالکیت را به Chelsea FC plc تغییر داد که شرکت اصلی آن Fordstam Limited است که توسط وی کنترل می شود. چلسی علاوه بر این توسط آبراموویچ از طریق وام های بدون بهره بدون بهره از طریق شرکت هولدینگ وی Fordstam Limited تأمین می شود. این وامها در دسامبر 2009 بالغ بر 709 میلیون پوند بود ، زمانی که همه آنها توسط آبراموویچ به حقوق صاحبان سهام تبدیل شدند و باشگاه خود را از بدهی آزاد کرد اگرچه بدهی به Fordstam باقی مانده است.

چلسی در 9 سال اول مالکیت آبراموویچ سود کسب نکرد و در ژوئن 2005 ضرر 140 میلیون پوندی را ثبت کرد. در نوامبر 2012 ، چلسی اعلام کرد سود 1.4 میلیون پوندی برای سال منتهی به 30 ژوئن 2012 ، اولین باری است که این باشگاه تحت مالکیت آبراموویچ سود کسب کرده است. به دنبال آن ضرر در سال 2013 و پس از آن بالاترین سود آنها تاکنون یعنی 18.4 میلیون پوند برای سال منتهی به ژوئن 2014 بود. در سال 2018 چلسی رکورد سود 62 میلیون پوندی پس از مالیات را اعلام کرد.

چلسی به عنوان یک مارک جهانی توصیف شده است. گزارش 2012 توسط Brand Finance ، چلسی را در رده پنجم مارک های فوتبال قرار داده و ارزش مارک این باشگاه را 398 میلیون دلار ارزیابی کرده است - 27٪ افزایش نسبت به سال گذشته ، همچنین 10 میلیون دلار بیشتر از ششمین مارک برتر ، رقبای لندنی ، آرسنال ، ارزش گذاری شده است. - و به برند مارک قدرت AA (بسیار قوی) داد. در سال 2016 ، مجله فوربس چلسی را با 1.15 میلیارد پوند (1.66 میلیارد دلار) هفتمین باشگاه فوتبال با ارزش جهان قرار داد. از سال 2016 ، چلسی با درآمد تجاری سالانه 322.59 میلیون پوند در رده هشتم لیگ پول فوتبال Deloitte قرار دارد.

سوابق حسابداری اخیر این باشگاه 26.6 میلیون پوند را به عنوان سرمربی سابق آنتونیو کنته به دلیل اخراج و پرداخت پرسنل اتاق پشتی خود و هزینه های قانونی بعد از آن از دست داده است.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 10 اسفند 1399 ساعت: 17:36

آموزش دروازه بانی در مشهد

چلسی فقط یک زمین خونه به خونه داشته است ، استمفوردبریج که از زمان تأسیس تیم در آنجا بازی کرده است. این رسماً در 28 آوریل 1877 افتتاح شد و برای 28 سال اول وجود خود ، تقریباً به طور انحصاری توسط باشگاه ورزشی لندن به عنوان عرصه ای برای جلسات دو و میدانی و نه اصلاً برای فوتبال مورد استفاده قرار گرفت. در سال 1904 زمین توسط بازرگان گاس میرس و برادرش جوزف خریداری شد ، وی همچنین زمینهای اطراف (باغ بزرگ بازار سابق) را با هدف برگزاری مسابقات فوتبال در سایت 12.5 هکتاری (51000 متر مربع) خریداری کرده بود. استمفورد بریج توسط معمار مشهور فوتبال آرچیبالد لیچ ، که همچنین ایبروکس ، کراوین کلبه و پارک همپدن را طراحی کرده بود ، برای خانواده میرس طراحی شد. بیشتر باشگاههای فوتبال ابتدا تاسیس شدند و سپس بدنبال زمینه هایی برای بازی بودند ، اما چلسی برای استمفوردبریج تاسیس شد.

استامفوردبریج با طراحی شبیه کاسه باز و یک جایگاه نشیمن ، ظرفیت اصلی حدود 100000 نفر را داشت و پس از کریستال پالاس دومین ورزشگاه بزرگ انگلیس بود. در اوایل دهه 1930 شاهد ساخت تراس در قسمت جنوبی زمین با سقف بود که حدود یک پنجم غرفه را پوشانده بود. از آنجا که سقف به سقف یک سوله آهن راه راه شباهت داشت ، در نهایت این جایگاه به "Shed End" معروف شد ، اگرچه مشخص نیست که چه کسی برای اولین بار این نام را ایجاد کرد. با شروع از دهه 1960 ، این خانه به عنوان خانه وفادارترین و سرسخت ترین هواداران چلسی شناخته شد. در سال 1939 ، غرفه نشسته دیگری به نام غرفه شمال به آن اضافه شد که تا زمان تخریب آن در سال 1975 باقی مانده بود.

در اوایل دهه 1970 ، مالکان این باشگاه از برنامه مدرن سازی استمفوردبریج با برنامه ریزی برای یک ورزشگاه فوق العاده 50000 نفری خبر دادند.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 136 تاريخ : چهارشنبه 6 اسفند 1399 ساعت: 18:32

آموزش دروازه بانی در مشهد

آمار و سوابق
همچنین نگاه کنید به: Sunderland A.F.C. رکورد لیگ توسط حریف و لیست ساندرلند A.F.C. فصل ها

دارنده رکورد بیشترین حضور در لیگ جیمی مونتگومری است ، از سال 1961 تا 1976 527 بازی در تیم اصلی داشته است. بهترین گلزن این باشگاه در لیگ لیگ چارلی بوکان است که از 1911 تا 1925 209 گل به ثمر رسانده است. بابی گورنی با 228 گل بین سالهای 1926 تا 1939 با 228 گل رکورددار گلزن در تمام مسابقات است. دیو هالیدی رکورد بیشترین گل زده در یک فصل را به خود اختصاص داده است: 43 گل در فصل 29-1928 در لیگ دسته اول فوتبال. از اکتبر 2014 جان اوشی با داشتن 100 بازی برای جمهوری ایرلند بهترین بازیکن باشگاه است.

بزرگترین حاشیه پیروزی این باشگاه در لیگ پیروزی 9–1 برابر نیوکاسل یونایتد در لیگ دسته اول در سال 1908 بود. بزرگترین برد ساندرلند در جام حذفی برابر فیرد فیلد (یک تیم غیر لیگ) بود و امتیاز نهایی 11 بود –1. سنگین ترین شکست آنها در لیگ 8-0 برابر شفیلد ونزدیک در 1911 ، وستهام یونایتد در 1968 ، واتفورد در 1982 و ساوتهمپتون در 2014 بود ساندرلند در فصل 1890-1991 به لیگ دسته اول انگلیس ، لیگ فوتبال پیوست. و تا سال 1957– 58 (یک دوره 67 فصل) سقوط نکردند. در اکتبر 2015 ، ساندرلند برای ششمین بار متوالی رقبای خود نیوکاسل یونایتد را شکست داد و این یک رکورد جدید است.

رکورد حضور در خانه ساندرلند 75200 نفر برای بازی برگشت دور ششم جام حذفی برابر دربی کانتی در 8 مارس 1933 است.

نقل و انتقالات

بیشترین مبلغ نقل و انتقالات ساندرلند که تاکنون برای یکی از بازیکنان خود دریافت کرده است 30 میلیون پوند برای جردن پیکفورد است که در ژوئیه 2017 به اورتون نقل مکان کرد. این همچنین بزرگترین هزینه ای بود که ساندرلند برای بازیکنی که توسط آكادمی ساندرلند تولید شده است ، دریافت كرده است. بیشترین هزینه نقل و انتقالات پرداخت شده توسط ساندرلند 13.6 میلیون پوند برای Didier Ndong است که در آگوست 2016 از لورینت خریداری شده است.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 152 تاريخ : سه شنبه 5 اسفند 1399 ساعت: 18:56

آموزش دروازه بانی در مشهد

نیوکاسل یونایتد در سنت جیمز پارک، نتیجه ای که منجر به استعفای مدیر نیوکاسل ، رود گولیت شد. در پایان فصل ساندرلند هفتم شد و کوین فیلیپس در اولین فصل پرواز برتر خود با به ثمر رساندن 30 گل کفش طلای اروپا را به دست آورد.

با پایان دو مقام دیگر در فصل 1970-01 ، دو فصل کمتر موفقیت آمیز دنبال شد و آنها با 19 رکورد کم امتیاز در سال 2003 به رده دوم سقوط کردند. میک مک کارتی ، مدیر سابق ایرلند ، مسئولیت هدایت این باشگاه را بر عهده گرفت و در سال 2005 ، ساندرلند را برای سومین بار در کمتر از 10 سال به عنوان قهرمانی در آورد. با این حال، ماندگاری این تیم در پرواز برتر کوتاه مدت بود زیرا ساندرلند بار دیگر سقوط کرد ، این بار با کمترین رکورد 15 امتیاز ، دوباره سقوط کرد. مک کارتی در نیم فصل باشگاه را ترک کرد و بازیکن سابق ساندرلند کوین بال جایگزین او شد. عملکرد کم امتیاز 15 امتیازی در فصل 2007-2008 توسط دربی کانتی که با 11 امتیاز به پایان رسید ، پیشی گرفت.
تصاحب کنسرسیوم دراماویل و دوران الیس کوتاه (2006–2016)

پس از سقوط ساندرلند از لیگ برتر ، این باشگاه توسط كنسرسیوم دراماویل ایرلند، به ریاست نایل کوین ، بازیکن سابق ، كه روی كین ، كاپیتان سابق منچستر یونایتد را به عنوان سرمربی جدید منصوب كرد ، به عهده گرفت. تحت هدایت کین ، این باشگاه با 17 بازی بدون شکست به طور مرتب در جدول صعود کرد تا قهرمانی در لیگ برتر را از آن خود کند و پس از برتری مقابل لوتون تاون با نتیجه 5–0 در جاده کنیلورث در تاریخ 6 ، به عنوان برنده مسابقات انتخاب شد. مه 2007. به دنبال شروع ناسازگار در فصل 09-2008 ، کین استعفا داد. قبل از شروع مبارزات زیر ، الیس شورت ، تاجر ایرلندی-آمریکایی تصاحب کامل این باشگاه را به پایان رساند و استیو بروس در 3 ژوئن به عنوان مدیر بعدی معرفی شد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 159 تاريخ : دوشنبه 4 اسفند 1399 ساعت: 23:24

آموزش دروازه بانی در مشهد

اثبات معاصر پاس دادن حداقل از ژانویه 1872 اتفاق می افتد. در ژانویه 1872 ، شرح زیر در مورد دربی آورده شده است: "W. Orton ، با نمونه ای از بازی دقیق ، توپ را در نزدیكی دروازه دوید و از آنجا برگرداند. به J. Marsh ، که با یک ضربه مستقیم خوب آن را از طریق " این بازی در حال وقوع است" در نزدیکی دروازه "یک پاس کوتاه و" بازگشت "توپ به مارش نشان می دهد که این دومین است از دو پاس. در ادامه این شرح تاكتیكهای جالب جالب دیگر نیز شرح داده شده است: "این هدف با یكی از موفقیتهای نمایشگاه T. Butler در زمینه هنر بازی چوب پنبه و تاكتیكهای فریبنده كه تأثیر هیجان انگیز تماشای تماشاگران را بر عهده داشت ، تکمیل شد" به همین ترتیب گزارش معاصر زیر از پاس از ژانویه 1872 آمده است: "تنها گل زده این مسابقه توسط شفیلد بدست آمد ، به دلیل دویدن خوب در زمین توسط استیل ، که آن را با منطقی به متیوز پاس داد ، و دومی نیز با یک ضربه خوب لگد زدن ، آن را از طریق هدف دور از دسترس متولی فرود آورد ". آن مسابقه (در برابر Notts County) نیز شواهد معاصر "دریبل زدن و لگد زدن خوب" به ویژه توسط W. E. Clegg را ارائه داد. با این حال ، شرایط زمین "علیه یک نمایشگاه علمی واقعاً" تدارک دیده شده است ، و این نشان می دهد که در زمان های دیگر بازی آنها حتی "علمی تر" بود. بازی آنها در مارس 1872 به عنوان "سرعت ، نیرنگ و علم بدون نظم متوسط" توصیف شد.

قبل از معرفی تیرآهن ، تیم ها می توانستند بدون دروازه بان بازی کنند. اولین اشاره به یک دروازه بان در گزارش "نبرد برامال لین" در سال 1862 دیده می شود. از موقعیت ، به عنوان جایگزینی برای اخراج بازیکن استفاده شد. اگرچه گاهی اوقات در قوانین از دروازه بان موقعیت شناخته شده بعنوان بازیکن نزدیکترین گل به خودی نام برده می شود (این امر به او امکان مدیریت توپ را می دهد). برخلاف همتای خود در FA ، قوانین شفیلد هرگز هدایت به یک بازیکن مشخص را محدود نمی کند. با وجود این در دهه 1870 تیم ها معمولاً از یک بازیکن در موقعیت برخوردار بودند.

مسابقه بین شفیلد و FA که در دسامبر 1871 برگزار شد ، به دلیل شواهد توسعه چندین موقعیت جدید قابل توجه است. در کنار اولین اشاره به مهاجمان ، از طرفین (که اکنون وینگر نامیده می شوند) نیز نام برده شد. بقیه اعضای تیم هافبک را تشکیل می دادند. نیمه دفاع (که در بازی مدرن به عنوان مدافع میانی شناخته می شود) یک سال بعد ذکر شد. در اواسط دهه 1870 استفاده از یک دروازه بان با کمک دو گل پوششی و دو نیمه دفاع معمول بود. این حمله از پنج هافبک و یک بازیکن به جلو ساخته شده بود. این سیستم باعث شده تا سیستم 2-2-5-1 تولید شود.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 148 تاريخ : يکشنبه 3 اسفند 1399 ساعت: 18:35

آموزش دروازه بانی در مشهد
ویکی منبع دارای متن اصلی مربوط به این مقاله است:
قوانین شفیلد (1868)

انجمن شفیلد در جلسه خود در اکتبر 1868 تغییراتی ایجاد کرد که بسیاری از جنبه های بازی را تغییر داد:

    با حذف پرچم های سرخ ، روژ منسوخ شد.
    عرض دروازه به هشت یارد دو برابر شد (بنابراین دروازه شفیلد به همان عرض گل FA تبدیل شد ، اگرچه ارتفاع دروازه شفیلد بیشتر بود ، نه فوت نه هشت پا).
    ضربه از لمس با ضربه ای جایگزین شد ، ضربه ای که می توانست به هر جهتی برود.
    ضربه کرنر معرفی شد. هر زمان که توپ از روی خط دروازه به کنار دروازه خارج می شد ، اعمال می شد و در مقابل تیمی که توپ را از بازی خارج می کرد ، جایزه دریافت می کرد. (وقتی توپ مستقیم از بالای دروازه خارج شد ، بدون در نظر گرفتن اینکه کدام تیم آن را بیرون بزند ، باز هم ضربه ای بود که تیم مدافع از فاصله شش متری دروازه به آن ضربه زد).
    این ضربه ایستگاهی که قبلا فقط برای جابجایی اعلام می شد ، به مواردی از پا زدن ، هک کردن و هل دادن اعمال می شد.
    صید عادلانه که در سال 1867 منسوخ شد ، دوباره وارد بازار شد. با ضربه ایستگاهی پاداش گرفت. همه جابجایی ها ، غیر از یک صید عادلانه ، ممنوع باقی مانده است.
    برای اولین بار ، این قانون اشاره به مقامات مطابقت داشت. هر تیم حق معرفی یک "داور" را داشت که در نیمی از زمین با دفاع تیم خودش قضاوت می کرد.

قوانین اتحادیه فوتبال شفیلد (1869)

تغییرات بیشتری در جلسه انجمن شفیلد در اکتبر 1869 انجام شد:

    دست زدن به توپ در صورت تلاش برای گرفتن ، علاوه بر یک گرفتن منصفانه موفق ، مجاز بود.
    هندلینگ در فاصله سه متری گل به خودی بازیکن مجاز بود.
    فاصله حریفان مجبور به عقب نشینی در یک ضربه آزاد از سه یارد به شش یارد شد.
    گرفتن عادلانه اگرچه هنوز مجاز بود اما دیگر با ضربه آزاد پاداش دریافت نمی شد.

دروازه بانی فوتبال...
ما را در سایت دروازه بانی فوتبال دنبال می کنید

برچسب : آموزش دروازه بانی در مشهد, نویسنده : نیلو footbal2 بازدید : 131 تاريخ : شنبه 2 اسفند 1399 ساعت: 18:43